POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine: https://merix.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina: https://merix.si/ je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje (v nadaljevanju ponudnik):
Oblikovanje, Marja Žafran s.p.
Srednje Bitnje 67
4209 Žabnica
Matična številka: 7043511000
ID za DDV: SI10414746
IBAN: SI56 0312 6100 1245 145 (SKB d.d.)
Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine: https://merix.si/ , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.
Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je podjetje Oblikovanje, Marja Žafran s.p. Brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Oblikovanje, Marja Žafran s.p. uporabnikom spletne strani https://merix.si/ ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.
POSTOPEK NAKUPA:
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@merix.si , kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku merix.si.
LASTNOSTI ARTIKLOV
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
CENE
Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Oblikovanje, Marja Žafran s.p. prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino.
NAČIN PLAČILA
Merix.si omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na račun merix.si po ponudbi/predračunu (rok plačila predračuna je 8 delovnih dni).** **Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
– s plačilom preko sistema Paypal
IZDAJA RAČUNA
Merix.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun po pošti z naročenim artiklom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
KODA ZA POPUST
1. Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine merix.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
UPORABA KODE ZA POPUST
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico v istem koraku (v košarici) v polje “Uporabite kodo kupona, Darilni bon” vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabite kupon. Nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil/Skupaj. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, darilni bon) znotraj istega naročila ni mogoča.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
1.Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so na spletni strani merix.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Merix.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Merix.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih merix.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je merix.si izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do merix.si. Prek elektronske pošte merix.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči merixs.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj merix.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko merix.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Merix.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih merix.si nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje merix.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
2. Naročilo je odposlano/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Merix.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti. Merix.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@merix.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec prevzame in na svoje stroške vrne. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči po zgornjem e-mailu.
3. Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si merix.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva prejetega plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz.prejetega plačila preko Paypala. Znesek poštnine se obračuna 3,50 eur po Sloveniji do zneska 20 EUR. Nad 20,00 eur je poštnina 5,00 eur, nad vrednostjo 100 eur je znesek poštnine 7,50 eur. Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša. Podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla oz, vas o tem obvestimo.
POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA
V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali dostavni službi in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni email info@merix.si.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, VRAČILO PLAČILA
Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov: info@merix.si da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 15 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 20 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.
V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec najdete na strani https://merix.si/splosni-pogoji-poslovanja. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PRITOŽBA IN SPORI
Merix.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Merix.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav kupec lahko kontaktira podajalca Merix.si po elektronski pošti na info@merix.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@merix.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Merix.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si merix.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi Oblikovanje, Marja Žafran s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Merix.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
NAGRADNE IGRE
Organizator nagradnih iger je podjetje Oblikovanje, Marja Žafran s.p., Srednje Bitnje 67, 4209 Žabnica. Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh, ki jih upravlja izvajalec, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.
KOMUNIKACIJA:
S kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.
PRIJAVA NA E-NOVICE
S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.
To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru rubrike prijave na e-novice, kjer vpiše ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na sedež ponudnika Oblikovanje, Marja Žafran s.p., na e-poštni naslov: info@merix.si